Blog. Rólam. Nektek.

2014. június 18. 10:48 - Lady_Marilyn

Diablo III

Miért éppen a Demon Hunter?

A karakterkiválasztásnál a demon hunter és a wizard között variáltam. Némi tanácstalanság után úgy döntöttem, hogy elsőként egy női démonvadásszal próbálok szerencsét a Diablo III világában. 
diablo_3_demon_hunter__background__by_cursedblade1337-d6qx9fh.png
Sok online játékot kipróbáltam már és a legtöbb esetben a távolsági harcosokat részesítettem előnyben, példul az íjászokat. Egyedül a Tera Onliban választottam Slayert, ami a játék esetében egy indokulatlanul hatalmas karddal szaladgáló harcost jelöl. A másik nagy kedvenceim a mágusok, a varázslók. Ezért is okozott fejtörést, hogy mely karaktert válasszam.

Tudom, hogy akár több karaktert is lehet futtatni, de most az elejétől a végiéig egyre szeretnék koncentrálni.
Jelenleg 27-es szinten vagyok és még bőven van hova fejlődni, sok a rám váró küldetés és boss. :)
Screenshot001.jpg

Címkék: diablo3
komment
Blog. Rólam. Nektek.
süti beállítások módosítása