Blog. Rólam. Nektek.

2014. április 03. 21:06 - Lady_Marilyn

A legjobb áprilisi poénok

Az idei április 1.-e legjobb poénjai számomra a következők voltak

3. helyezett PlayIt akciók avagy egy kis gamer humor
Amint megláttam a posztot, tudtam, hogy ez csak poén lehet, tulajdonképpen jót is nevettem az április elsejei "hihetetlen akciókon" amiket eleve ingyenesen elérhető játékokra hirdettek meg, igen egy kis kocka humor, de nekem tetszett!

1606348_632653553451232_771004993_o.jpg

2. helyezett: Átvágott a Marvel!
Mivel már van egy petició, illetve eléggé hangos egy ideje a net arról, hogy lesz Loki film, még egy pillanatra el is hittem a nagy bejelentést, mely szerint 2017ben mutatják be a legújabb Marvel produkciót kedvenc antihősöm főszereplésében. Nos, igen, sokakat átvert a Marvel, méghozzá sikeresen!
you_ve_been_loki_d_again__by_kallian91-d55jrga.png1.helyezett: A tetoválás
Egy híres, külföldi és általam igen nagyra becsült cosplayes a fél világgal elhitette:: arcára tetováltatta kedvenc karaktere szimbólumát!

Címkék: április1
komment
Blog. Rólam. Nektek.
süti beállítások módosítása