Blog. Rólam. Nektek.

2015. augusztus 05. 13:29 - Lady_Marilyn

Hihetetlen nyeremény

Rockpart '15

Augusztus 7-9 között kerül megrendezésre Balatonszemesen a magyar tenger rock/metal fesztiválja. Olyan fellépőket vonultatnak fel a három nap során mint a My Dying Bride, a Turisas, a Clawfinger és a Marduk. Magyarok között Road, WMD, Tankcsapda, Moby Dick, és Kowalsky is ad egy-egy koncertet. 

marduk-frontschwein-02.jpg

A minap egy nyereményjátékot is hirdettek, én pedig lesz, ami lesz alapon próbára tettem a szerencsémet. A tét egy összeröffenés volt a svéd Marduk zenekarral. Ma pedig kaptam a jó hírt, hogy én vagyok az egyik szerencsés. Nagyon örülök, és már készülök a kis kvízkérdéseimmel a blackmetalos zenekarhoz. Ez a lehetőség nagyon feldobta a napomat és nagy élmény lesz. Izgatottan várom!

 

komment
Blog. Rólam. Nektek.
süti beállítások módosítása